Ezt a cikket utoljára ezen a napon módosítottuk: 2021.11.16. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben. Ha elavult információt találsz, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!
Új kollégát kínál a SMARTBooks a vállalkozásnak az adminisztratív munkáid csökkentésére. Hogyan? Toboroznak vagy saját munkatársukat közvetítik ki? Egyik sem!
Nem hús-vér munkaerőre kell gondolni, hanem egy 100%-ig digitális csapattagra! Itt találsz 7 pontot, miért gondoljuk úgy, hogy a te vállalkozásodnak is hasznos egy felhőalapú csapattárs. Szeretnénk megcáfolni azt a tévhitet, hogy az ERP (azaz vállalatirányítási) rendszer csak a nagy cégek kiváltsága.
1. Teljes körű megoldást hoz kisebb cégeknek (is)
A nagyvállalatok a robotikus élőmunka kiváltására már bonyolultnak tűnő automatizmusokat használnak. De tudtad, hogy vannak olyan automatizmusok is, melyek a legkisebb kkv-k igényeit szolgálják ki? Sokan feltételezik, hogy ezek több hetes bevezetési folyamatot igénylő bonyolult és drága megoldások. De nem: a SMARTBooks Business erre teljesen rácáfol.
Az újdonsült digitális csapattársad egy nagyvállalati ERP szoftver kistestvéreként minden olyan funkciót tud, amire a vállalkozásod adminisztrációjának fejlesztéséhez szükséged lehet!
2. Öt perc alatt “betanul”
A Business csomag 100%-ig felhőalapú, nincs szükséged telepítésre, se hosszú órákig tartó bevezetésre, képzésekre. Sem neked, sem a munkatársaidnak. A regisztrációt követően pillanatokon belül személyre szabhatod a virtuális csapattársad működését és “külsejét”, ami így pont olyan lesz, ahogy szereted.
Lehetőséged van csak a saját vállalkozásodnak szükséges funkciók használatára, így nem lesz ijesztő a számos extra funkció és lehetőség.
3. Multifunkcionális segítség az adminisztrációdban
A fiókodból egyszerűen, néhány kattintással küldhetsz árajánlatot, kezelheted az árukészleted, megkönnyítve ezzel a raktáros, logisztikus és beszerző kollégák munkáját is. Ha mindez te vagy egy személyben, akkor ez itt a Kánaán… Ha összetettebb megoldásokra van szükséged, tudod növelni az előfizetésed PRO csomagra, amiben elérhetővé válik:
- a raktár– és szavatossági idő kezelése,
- garanciajegyek kezelésének lehetősége,
- az árlistákkal és kedvezményekkel kapcsolatos modulok is.
Nagy segítség lesz, hogy a raktári bevételezéseid is automatikusan könyvelésre kerülnek. Ha már a könyvelést említettük…
4. A könyvelőd kedvence leszel
A SMARTBooks a könyveléseddel kapcsolatos teendőidet is jelentősen lecsökkenti a beépített könyvelési moduljával. A bizonylataid lezárást követően azonnal láthatóvá válnak a könyvelőd számára is. Miért nagyon jó ez Neked? Nincs dupla adatrögzítés, felesleges e-mail váltások, adatexportok és -importok. A szolgáltatáscsomag tökéletes összhangban, ökoszisztémában működik a SMARTBooks Könyvelés csomaggal. Használhatja a saját könyvelőd és külső könyvelőiroda is. Előre paraméterezett kontírozási aladatokkal napi több ezer bizonylat automatikusan rögzítésre kerül, így a rendszeredben mindig friss pénzügyi információk lesznek elérhetőek.
5. A pénzügyes legjobb barátja
A beépített pénzügyi modullal nyomon követheted a likviditásod és kintlévőségeid. A vadonatúj digitális kollégád a riportok elkészítését és küldését is megkönnyíti számodra.
6. Delegálásból is jeles
A vállalkozásod belső kommunikációjában is hasznos funkciókat tartalmaz a Business csomag. Könnyedén, néhány kattintással delegálhatod a feladatokat a kollégáidnak, határidőket adhatsz meg és naptáreseményeket hozhatsz létre, amelyről minden érintett azonnal értesítést kap. Ezzel a funkcióval a digitális csapattársad a vezetői feladatokban is nagy segítség.
7. A többi munkatársad is hamar megkedveli
Mivel tízféle szerepkörrel könnyen testreszabható, ki milyen információkat és funkciókat ér el a rendszerben, ezért a többi kollégád munkája lényegesen egyszerűbb lesz. Nemcsak vezetőként fogsz tudni sokkal okosabb (naprakész, és persze adatalapú) döntéseket hozni, hanem a cégben sokkal kevesebb idő megy el hibák javítására, vagy az ezek miatt súrlódások helyrehozására…
Kávét is tud főzni a digitális asszisztens? A válasz, hogy nem tud. Még nem! Viszont a kávészüneteid nyugodtan megnyújthatod a megspórolt adminisztrációs idő miatt. Attól, hogy kipróbáld, csak egy regisztráció választ el – amit Számlázz.hu-s fiókkal is megtehetsz, ráadásul 30 napig ingyen elérhető.
A SMARTBooks a Számlázz.hu PARK (Pénzügyi és Adminisztrációs Rendszerek Központja) alapító tagja. Kíváncsi vagy, hogyan legózhatsz össze magadnak egy olyan vállalkozást, ahol kevés az adminisztráció, sok az automatizmus és digitális a szemlélet? Mutatjuk az utat!