Amikor a vevőd nézőpontjából gondolod át az üzleti folyamataidat, gyakran kiderül: itt-ott bakugrásokra kényszerülhet. Megrendeli online a termékedet, de a fizetéshez nem azonnal jut el? Vagy kifizette ugyan az árut, díjbekérőt is kapott, de a számlát nem kapta meg?? Esetleg te magad végzel túl sok háttérmunkát kézzel, amit akár automatizálhatnál is? Van megoldás, és most már részletes magyarázat is tartozik hozzá! Hogyan használhatod a Számlázz.hu környezetben elérhető eszköztárat úgy, hogy neked és a vásárlóidnak is könnyebb legyen az élete? Kértétek, ezért elhoztuk a Számlázz.hu Akadémiára ezt a tudást!

Kristó Zoltánt a Számlázz.hu felhasználók többségének már rég nem kell bemutatni. A Meyer & Levinson partnereként talán nincs is az országban szakember, aki hasonló mélységben értené a kkv-k számviteli, adózási és szervezetfejlesztési problémáit. A Riport Applications Kft.-nek is ügyvezetője és „think-tank”-je, így hozzá kötődik számos számviteli-pénzügyi digitalizációs szolgáltatatás fejlesztése is, melyek központjában a tanácsadási munka digitalizálása, a könyvelők és ügyfeleik hatékonyabb kollaborációja áll. Ebből a műhelyből nőtt ki például a gépi tanulási technológiákkal is felvértezett költségnyilvántartó, a QUiCK. És Kristó Zoltán lesz az, aki a Számlázz.hu Akadémia tréningjén mindezt megtanítja nektek is!

Miért is olyan fontos az order-to-cash folyamat teljes átlátása?

“Az order-to-cash folyamat, vagyis a megrendeléstől a bevételig tartó út a vállalkozásunk pulzusa. Minden lépés – legyen az rendelés, számlázás vagy fizetés – együttesen alakítja ki a szervezet ritmusát és lendületét. Nem a sztenderdizálásban hiszek, hanem abban, hogy a Számlázz.hu ökoszisztéma annyira erős alapot ad, hogy mindenkinek lehetősége van saját folyamataira építve elindítani a digitalizációt.

A digitalizáció alapja az empátia és a tisztelet, vagyis annak felismerése, hogy a vállalkozások már most is rengeteg értékes adatot kezelnek – digitálisan vagy akár még analóg formában. A digitalizáció nem helyettesíti a kitartást és elkötelezettséget, amivel eddig is üzletet építettek, családokat tartottak el. A technológia célja csupán annyi, hogy ezt a munkát segítse, támogassa, és ne szabályok közé szorítsa.”

Kristó Zoltán, a Számlázz.hu Akadémia trénere

A Számlázz.hu megoldásainak rendszere messze túlmutat az alapokon: azon, hogy gyorsan és egyszerűen állíthatod ki nálunk a számláidat. Ezek a bizonylatok csak egy pillanatát testesítik meg egy sokkal átfogóbb, hosszabb, bonyolultabb üzleti folyamatnak. Előtte már adózási formát választottál a vállalkozásodnak, könyvelőt, termékeket, értékesítési csatornákat, kommunikációs eszközöket integráltál, és egy sor más üzleti lépést “szerveztél ki” automatizált folyamatként. Mégis maradhattak kérdéseid: mit, mikor, mivel köss össze ebben a digitális rendszerben, és hogyan tedd. Elmagyarázzuk, csak be kell iratkoznod a kétszer félnapos tréningre!

Kattints, ha érdekel, milyen eszköztárat nyújt erre a Számlázz.hu-környezet!

Az első nap kérdései, melyeket megválaszolunk majd: 

  • Miért érdemes egyáltalán vállalkozni? 
  • Hogyan tervezzünk pénzügyileg, milyen adatok, előrejelzések alapján?
  • Milyen adózási formát válasszunk? 
  • Milyen pontokon találkozik velünk a vevő: milyen pontokon halad végég megrendeléstől addig, hogy bevételt “termel” számunkra? 
  • Hogyan optimalizáljuk a pénzügyi-adminisztrációs folyamatainkat? 
  • Mit és hogyan automatizálhatunk, hogy kevesebb időt és pénzt emésszen fel a háttérmunka?

Második napra a következő kérdések válaszaival készülünk nektek:

  • Rendeléstől a bevételig: hogy néz ki mindez a Számlázz.hu által épített digitális környezetben? 
  • Kapcsolódó szolgáltatások: mit, hogyan használj?
  • Digitális fizetési megoldások: hogyan optimalizáld a napi gyakorlati feladatokat?
  • Érdekelnek a konkrét kérdéseidre adható válaszok is? Erre is marad idő a végén!

Kérdéseid lennének a tréninggel kapcsolatban? Várunk szeretettel a Számlázz.hu Akadémián!