Ezt a cikket utoljára ezen a napon módosítottuk: 2023.08.11. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben. Ha elavult információt találsz, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!

Hogyan tudok előfizetni a Számlázz.hu szolgáltatásaira?

Előfizetésedet a Beállítások/Szolgáltatáscsomagom menüpontban kezdeményezheted a magasabb csomagra váltással, melynek díját átutalással vagy bankkártyával is kiegyenlítheted.
A kényelem és az ingyenesség miatt a bankkártyás fizetést javasoljuk.

Bankkártyás fizetésnél milyen adatokat kell megadnom?

A bankkártya számát (pl: 1234-5678-9999-9999), a kártya lejárati dátumát (év/hónap), és a bankkártya ellenőrző kódját (CVC). A CVC szám a kártya hátoldalán, az aláírás mező közelében található számsor utolsó 3 jegye.

Ezeket a kártyaadatokat minden esetben meg kell adnom?

Nem feltétlenül. Az első bankkártyás fizetés során van lehetőséged arra, hogy a kártyaadatokat “megjegyeztesd” a fizetési szolgáltatóddal. Ezt hívják “one click payment”-nek, magyarul “fizetés egy kattintással”.

Ebben az esetben a bank (nem a Számlázz.hu!) megjegyzi az általad megadott kártyaadatokat, és a következő alkalommal valóban egy kattintással fizethetsz; egyszerűen ráböksz a regisztrált kártyádra: most ezzel szeretnék fizetni.

Lehetőséged van több bankkártya mentésére is, ezek közül a bankkártyás fizetés megjelölésekor tudsz választani.

kártyaadatok

Hol tudom engedélyezni az automatikus kártyaterhelést?

Az ismétlődő fizetés beállítására az első bankkártyás fizetés alkalmával van lehetőség. Bankkártyás fizetéskor alapértelmezetten be van jelölve a kártya mentésére és ismétlődésre szolgáló jelölőnégyzet.

fizetési mód

Az ismétlődést utólag is engedélyezheted vagy tilthatod a Beállítások/Szolgáltatáscsomagom menüpontban, a kártya beállításainál található billenőkapcsolóval.

mentett bankkártyák

Előfizetési időszakom lejáratakor mi történik?

Amennyiben elmentetted kártyádat és az ismétlődő fizetést is engedélyezted, akkor a rendszer a következő előfizetési időszakra eső díjat automatikusan beterheli/levonja a mentett bankkártyádról. Ez körülbelül ugyanúgy működik, mint a csoportos beszedési megbízás, viszont ez neked teljesen ingyenes, hiszen nem átutalás történik, hanem bankkártyás fizetés.

A kártya terhelése után rendszerünk elkészíti a befizetéshez tartozó számlát, melyet elküldünk e-mailben. Az így kapott számládat fiókod Számla/Bejövő számláim menüpontjában is eléred.

A regisztrált kártyámat a későbbiekben el tudom távolítani?

Tárolt bankkártyádat a Beállítások/Szolgáltatáscsomagom menüpontban törölheted.

Ehhez kattints a törölni kívánt kártya adatlapján a kuka ikonra.

bankkartya_eltavolitas

Hogyan távolíthatom el a lejárt bankkártyát, ha a fiókomat tartozás miatt zárolta a rendszer?

Ha az előfizetésed lejárt, és fiókodat tartozás miatt zárolta a rendszer, akkor csak a díjfizetés után tudod törölni azt a tárolt kártyát, amire már nincs szükséged.

A belépés alkalmával kattints a zárolást jelző oldalon látható „Kifizetem” gombra, majd a szolgáltatáscsomag kiválasztása után használhatod a banki átutalást, PayPal vagy SimplePay fizetési módokat. A SimplePay fizetési mód esetén új kártya adatok megadására/elmentésére is van lehetőséget, ehhez válaszd a tárolt kártya alatt látható “Bankkártyával fizetek” lehetőséget. A lejárt kártyát már nem ajánljuk fel a fizetési lehetőségeknél.
Sikeres fizetést követően a Beállítások/Szolgáltatáscsomagom menüpontban törölheted a lejárt kártya adatait.
mentett_bankkartya

Kapok értesítést a bankkártyám automatikus terheléséről?

Azonnal kapsz email üzenetet, amely tartalmazza a fizetésről szóló elektronikus számlát. Ha a bankodnál aktiváltad a bankkártyás fizetésekről szóló SMS értesítő szolgáltatást, akkor a bankodtól is kapsz rövid szöveges üzenetet.