Ezt a cikket utoljára ezen a napon módosítottuk: 2023.08.11. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben. Ha elavult információt találsz, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!
Hogyan tudok előfizetni a Számlázz.hu szolgáltatásaira?
Bankkártyás fizetésnél milyen adatokat kell megadnom?
A bankkártya számát (pl: 1234-5678-9999-9999), a kártya lejárati dátumát (év/hónap), és a bankkártya ellenőrző kódját (CVC). A CVC szám a kártya hátoldalán, az aláírás mező közelében található számsor utolsó 3 jegye.
Ezeket a kártyaadatokat minden esetben meg kell adnom?
Nem feltétlenül. Az első bankkártyás fizetés során van lehetőséged arra, hogy a kártyaadatokat “megjegyeztesd” a fizetési szolgáltatóddal. Ezt hívják “one click payment”-nek, magyarul “fizetés egy kattintással”.
Ebben az esetben a bank (nem a Számlázz.hu!) megjegyzi az általad megadott kártyaadatokat, és a következő alkalommal valóban egy kattintással fizethetsz; egyszerűen ráböksz a regisztrált kártyádra: most ezzel szeretnék fizetni.
Lehetőséged van több bankkártya mentésére is, ezek közül a bankkártyás fizetés megjelölésekor tudsz választani.
Hol tudom engedélyezni az automatikus kártyaterhelést?
Az ismétlődő fizetés beállítására az első bankkártyás fizetés alkalmával van lehetőség. Bankkártyás fizetéskor alapértelmezetten be van jelölve a kártya mentésére és ismétlődésre szolgáló jelölőnégyzet.
Az ismétlődést utólag is engedélyezheted vagy tilthatod a Beállítások/Szolgáltatáscsomagom menüpontban, a kártya beállításainál található billenőkapcsolóval.
Előfizetési időszakom lejáratakor mi történik?
Amennyiben elmentetted kártyádat és az ismétlődő fizetést is engedélyezted, akkor a rendszer a következő előfizetési időszakra eső díjat automatikusan beterheli/levonja a mentett bankkártyádról. Ez körülbelül ugyanúgy működik, mint a csoportos beszedési megbízás, viszont ez neked teljesen ingyenes, hiszen nem átutalás történik, hanem bankkártyás fizetés.
A kártya terhelése után rendszerünk elkészíti a befizetéshez tartozó számlát, melyet elküldünk e-mailben. Az így kapott számládat fiókod Számla/Bejövő számláim menüpontjában is eléred.
A regisztrált kártyámat a későbbiekben el tudom távolítani?
Tárolt bankkártyádat a Beállítások/Szolgáltatáscsomagom menüpontban törölheted.
Ehhez kattints a törölni kívánt kártya adatlapján a kuka ikonra.
Hogyan távolíthatom el a lejárt bankkártyát, ha a fiókomat tartozás miatt zárolta a rendszer?
A belépés alkalmával kattints a zárolást jelző oldalon látható „Kifizetem” gombra, majd a szolgáltatáscsomag kiválasztása után használhatod a banki átutalást, PayPal vagy SimplePay fizetési módokat. A SimplePay fizetési mód esetén új kártya adatok megadására/elmentésére is van lehetőséget, ehhez válaszd a tárolt kártya alatt látható “Bankkártyával fizetek” lehetőséget. A lejárt kártyát már nem ajánljuk fel a fizetési lehetőségeknél.
Sikeres fizetést követően a Beállítások/Szolgáltatáscsomagom menüpontban törölheted a lejárt kártya adatait.
Kapok értesítést a bankkártyám automatikus terheléséről?
Azonnal kapsz email üzenetet, amely tartalmazza a fizetésről szóló elektronikus számlát. Ha a bankodnál aktiváltad a bankkártyás fizetésekről szóló SMS értesítő szolgáltatást, akkor a bankodtól is kapsz rövid szöveges üzenetet.