Ezt a cikket utoljára ezen a napon módosítottuk: 2020.03.30. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben. Ha elavult információt találsz, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!
Személyes történet következik arról, hogyan mondtam le a szolgáltatómtól kapott e-számlát, és hogyan „álltam vissza” papír számlára.
Településemen a szemét és hulladékszállítást a Zöld Híd Kft. végzi (Zöld Híd Régió Nonprofit Kft.). Ez a nonprofit kft meglehetősen innovatív: két éve bevezették az FHB Bank MasterCard Mobile szolgáltatását, tehát a számlákon megjelenő QR-kód segítségével bankkártyával kifizethetőek lettek a negyedéves számlák. Én a kezdetektől így fizettem ki a számláimat: mobillal, bankkártyával. Egyszerűbb és olcsóbb így fizetni, mint banki átutalással (nodepláne sárga csekkel).
Sajnos az FHB Bank 2015. októberében kivezeti a piacról a MasterCard Mobile szolgáltatást*.
Jelenleg nem lehetséges a bankkártyás fizetési lehetőség. Csak banki átutalással van lehetőség a számlák teljesítésére.
Üdvözlettel:
******* Ildikó
Pénzügyi asszisztens
QR-kód a sárga csekken
- Az e-számla nem csodafegyver. Igenis végig kell gondolni, hogy kinek fogom küldeni és hogyan.
- Az a vevőm, aki e-számlát igényel, digitálisan képzett és innovatív. Nagy valószínűséggel szüksége lesz a bankkártyás fizetési lehetőségre is, és ha ezt nem tudom biztosítani részére, akkor bizony a sárga csekk (!) legyőzheti az e-számláimat.
- Ha a Zöld Híd Kft. az e-számla kibocsátást a Számlázz.hu-n keresztül intézte volna, akkor a vevői fiókon keresztül azonnal, egyszerűen és olcsón nyújthatna online (bankkártyás) fizetési lehetőséget a vevőinek (részletes infó itt).