Ezt a cikket utoljára ezen a napon módosítottuk: 2020.03.30. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben. Ha elavult információt találsz, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!
Őszi konferenciája kapcsán írta az SzEK.org, hogy
„Igen forró téma mind a marketingben mind az e-kereskedelemben manapság az automatizálás, hiszen a piac töretlenül nő (az eNET legfrissebb kutatásai azt igazolják, hogy 26%-os növekedést produkálva tavaly már 273 milliárd forintos forgalmat bonyolítottak le a hazai webshopok), a hagyományos kereskedelem egyre nagyobb szereplői nyitják meg online áruházaikat, és ilyen forgalom-növekedés, ilyen konkurenciaharc mellett csak azok tudnak a versenyben maradni, akik az értékesítési és marketing folyamataikat minél nagyobb mértékben automatizálják.”
Így aztán a téli SzEK.org roadshow egyik központi témája is az automatizálás volt, a roadshow-n pedig mi is részt vehettünk előadóként. Profi számlázás nélkül ugyanis még a szerencsétlen Mikulás sem működőképes, nemhogy egy profi webáruház.
Még Miku is bejár egy nap alatt többmillió kilométert (rénszarvas-szánon!), de a vezető hazai webshopok is ott lihegnek a nyomában: akár többezer termék megrendelése, és kiszámlázása futhat át naponta egy online bolt rendszerén, főként az ajándékozás-szezon csúcsán. Hogyan is lenne képes ezt lekezelni, ha nincs tökéletesen megbízható számlázási apparátusa? Hát kézzel biztos, hogy nem. Tehát:
Hogyan automatizálható a számlázás?
Leegyszerűsítve is legalább 4 szereplővel zajlik a folyamat (hiszen a NAV-ot még rá se tettük az ábrákra): a vevőtől indul a folyamat, kérése a webáruházhoz kerül, itt máris bejön a képbe a számlázóprogram, ahol máris létrejön – ideális esetben – egy díjbekérő, ami alapján a vevő online fizet a bankján keresztül. És még csak a folyamatábra felénél járunk…! 🙂
Nézd végig, hogyan működik a teljes ciklus, amely az összes szereplőnek biztonságos, NAV-álló, könnyen kezelhető folyamatot biztosít! Ahogy a SzEK.org roadshow-n prezentáltuk, úgy most megmutatjuk itt is:
Ha te lennél a Mikulás, és például egy egytermékes webshopban értékesítenéd a szolgáltatást, már nemcsak ahhoz köthetnéd a „csomagolás indítását” (= „ölthetem föl a piros gúnyát”), hogy jók voltak-e a gyerekek, hanem a számla korrekt kifizetettségéhez is. Így a kedves szülő is tudná, jó kezekben lesz az ünnepség, és te se mennél oda habókra, rossz gyerekhez, rossz szülőkhöz, hanem csakis oda, ahol tényleg megérdemelnek téged…
Milyen is lehet így értékesíteni terméket, szolgáltatást?
- Kívülről nézve, vevőként: hihetetlenül profi, és megbízható.
- Belülről nézve, eladóként: könnyen kezelhető, és biztonságos.
- A Számlázz.hu felől nézve: azért fejlesztjük folyamatosan, hogy neked és vevőidnek is megkönnyítsük az életét. Mert számlázni muszáj, tehát
A teljes prezentációért ide kattints: Gyors, egyszerű, NAV-álló számlázás
Webshop-ot indítasz? Ezeket a cikkeket olvasd még el:
- Az automatikusan kiépíthető adatkapcsolatról: Open-cart – Számlázz.hu kapcsolat
- Nap, amikor megérkezett a rendszerbe a kifizetettségről szóló nyugtázó üzenet: Még szorosabb webshop-integráció
- Mi fán terem az egytermékes webshop: Webáruház a legegyszerűbben
Tudtad, hogy nálunk az e-számla mindössze 6 Ft/db?
Tudtad, hogy a regisztráció ingyenes?
Tudtad, hogy most azonnal te is e-számlázhatsz?