Ezt a cikket utoljára ezen a napon módosítottuk: 2020.03.31. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben. Ha elavult információt találsz, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!

Szokatlan hírrel jelentkezünk: van olyan kérésetek, amit sajnos nem áll módunkban teljesíteni.

Időnként megkérdezitek ilyen-olyan formában, hogy tudunk-e telefonon válaszolni a kérdésetekre, megtennénk-e, hogy azonnal és szóban megoldjuk a problémátokat. Ez az „ilyen-olyan forma” gyakran sürgető hangvételt ölt, épp azért, mert sürgős esetben lenne szükségetek egy emberi hangra, ami azonnali, pontos, és megnyugtató választ ad.

A szokatlan hír kellemes része az, hogy erre képesek vagyunk emailben is. Ha írsz nekünk az info@szamlazz.hu címre, vagy (bejelentkezés után a Kapcsolat form-on), gyakorlatban 1-3 órán, de legkésőbb 24 órán belül korrekt, pontos, alapos választ, adott esetben azonnali technikai segítséget adunk.

Sztori

Történelmi időkben (néhányszáz regisztrált felhasználónál jártunk!) örömmel álltunk rendelkezésre telefonon is – kérdéseitek, ötleteitek időnként hihetetlen értékesnek bizonyultak, hiszen gyakran a továbbfejlesztési irányokat is magukban rejtették.*
Még olyan esetet is feljegyeztek a krónikások, hogy a telefonbeszélgetés alatt „sunyiban” beraktuk a kért funkciót vagy javítást, és csak arra kértük a kérdezőt, hogy frissítsen, aztán nézzen rá újra: ott az a fícsör, csak lehet, hogy eddig elkerülte a figyelmét…:)

A kérdések viszont a felhasználók számával párhuzamosan megszaporodtak, és egy idő után egyszerűen nem tudtunk szóban reagálni mindenre, így kénytelenek voltunk

  • emailre költöztetni a kommunikációt,
  • egy alapos GYIK-ban minden lehetséges kérdést előre megválaszolni,
  • és „kiszabadítani” az alapító-fejlesztőket a válaszadás kötelezettsége alól, immár profi ügyfélszolgálati kollégákat képezve a feladat értő megoldására.
*Természetesen a továbbfejlesztésre vonatkozó felhasználói ötleteket
továbbra is örömmel fogadjuk, és a fejlesztési csapat számára továbbítjuk.

 

Hivatalos háttér

A döntés szigorúan üzleti alapon született, a Számlázz.hu alapértékei mentén: kiemelkedő szolgáltatást bocsájtani kkv-k tömegeinek rendelkezésére, méghozzá elérhető áron. Így a hivatalos válasz az élő helpdesk-kel kapcsolatos kérdésekre továbbra is az, hogy

Cégünk nem rendelkezik telefonos ügyfélszolgálattal, mert szeretné ügyfelei részére a lehető legalacsonyabb áron biztosítani a Számlázz.hu használatát. Kérése, kérdése vagy észrevétele esetén forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz az info@szamlazz.hu e-mail címen. Amennyiben már ügyfelünk, úgy kérdését felteheti fiókjába belépve a kapcsolatfelvételi oldalon is. 

Ha érdekel részletesebben az üzleti döntésünk háttere, olvasd el Kis Ervin Egon, a Számlázz.hu üzleti tanácsadójának vonatkozó írását (amiből sok más kérdésre is a szokásosnál lényegesen intelligensebb választ kapsz): Kell-e telefonos ügyfélszolgálat a webáruháznak?

Te tudsz nemet mondani? Nehezen? Soha? Szükség lenne rá?

Te már használod a Számlázz.hu-t? Szükség lenne rá? 🙂

Tudtad, hogy nálunk az e-számla mindössze 6 Ft/db?
Tudtad, hogy a regisztráció ingyenes?
Tudtad, hogy most azonnal te is e-számlázhatsz?

KIPRÓBÁLOM MOST