Ezt a cikket utoljára ezen a napon módosítottuk: 2020.03.31. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben. Ha elavult információt találsz, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!
100% NAV-állóság: ezt biztosítjuk 11 éve, ez oké. De mit is értünk NAV-álllóság alatt? Azt, hogy a mindenkori hatályos jogszabályoknak megfelelő számlakiállítást biztosítunk a felhasználóinknak – sőt, ahol lehet, még kényelmesebbé is tesszük az adóhatóság felé kötelező kommunikációt.
A számlázóprogram bejelentésére (cikkünk itt) például létrehoztunk egy külön képernyőt, amelyen szinte gyerekjáték az első ránézésre bonyolult feladvány.
Azonban rendre megjelennek ügyfélszolgálatunk levelezőjében a kérdéseitek a bejelentéssel kapcsolatban – amelyek teljesen helytállóak, és abszolút számot tartanak a közérdeklődésre, úgyhogy most megosztjuk veletek a kérdésekkel együtt a válaszokat is.
1. Két számlázó – egy bejelentés?
KÉRDÉS: Be kell-e jelentenem külön a MostSzámlázz használatát a NAV-felé, ha egyszer a Számlázz.hu-n már megtettem a bejelentést?
VÁLASZ: Nem, erre nincs szükség. Elegendő bejelentened a Számlázz.hu használatát az adóhatóság felé – mivel a számla sorszámozás a Mostszámlázz felületén ugyanúgy folytatólagos.
2. Hol az azonosító?
KÉRDÉS: A bejelentésnél meg kell adnom a számlázó azonosító számát, de nem tudom, hogy ezt hol találom, az Önök honlapján. Tudnának segíteni?
VÁLASZ: Azonosítóval kizárólag a telepítést igénylő számlázó szoftverek rendelkeznek. A Számlázz.hu egy online számlázó rendszer, így azonosítóval nem rendelkezik – nem kell az azonosító számot megadni.
3. Bejelentettem, mégis lejár a határidőm?
KÉRDÉS: A számlázó használatát bejelenttettem a könyvelőmmel, a honlapon mégis azt látom a bejelentésnél, hogy már csak 14 napom van és lejár a határidőm. Hogyan lehetséges ez?
VÁLASZ: A honlapunkon található “Számlázó bejelentése” menüponttal egyszerűbbé tesszük a bejelentést az Ön számára, ettől függetlenül a könyvelőjével is megtehetik a bejelentést, nem kell hozzá a mi segítségünk. Ebben az esetben azonban a rendszerünk nem érzékeli, hogy Ön már bejelentette külön a számlázó használatát, ezért ugrik fel a figyelmeztetés.
4. „Program”, vagy „rendszer”?
KÉRDÉS: A bejelentés egyénileg tesszük meg, mindkét lehetőséget ki kell töltenünk a bejelentőben? (Számlázó program, Online számlázó rendszer)
VÁLASZ: Nem, a szolgáltatásunk egy Online számlázó rendszer.
5. Hol vannak az adatok??
KÉRDÉS: Hol találom meg az adatokat a bejelentéssel kapcsolatban, ha nem használom a segítségüket?
VÁLASZ: Belépés után az Egyéb – Számlázó bejelentése menüpontban megtalálod a szükséges adatokat.
Ajánljuk figyelmedbe a bejelentéssel kapcsolatos korábbi blogcikkünket, és ha te még nem velünk számlázol, ezen is könnyen segíthetünk.
Tudtad, hogy nálunk az e-számla mindössze 6 Ft/db?
Tudtad, hogy a regisztráció ingyenes?
Tudtad, hogy most azonnal te is e-számlázhatsz?