Ezt a cikket utoljára ezen a napon módosítottuk: 2018.02.26. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben. Ha elavult információt találsz, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!
„Hogyan akadályozd meg, hogy egy robot elvegye a munkád?” – teszi fel a kérdést a forbes.hu két vendégszerzője.
Érdemes elolvasni a cikket, amely szerencsére nem csak elméleti ijesztgetésből áll, de konkrét tanácsokat is ad arra nézve, hogy mely területeken kell „erősítenünk” ahhoz, hogy a főnökünk le ne cseréljen minket R2-D2-re vagy BB-8-ra.
„A kérdés egyszerű: mire nem képesek (egyelőre) a robotok? Tudatosságra, empátiára, együttérzésre, bizalomra, emberi kapcsolatok kialakítására és megőrzésére. Meggyőződésünk, hogy az üzleti szférának bölcsebbé kell válnia és ismét sokkal nagyobb hangsúlyt kell fektetni az emberi kapcsolatokra, hiszen bármilyen ‘cool’ is elsőre, senki nem akar egy robottal kapcsolódni.”
A múlt héten a Számlázz.hu-t használó vállalkozások száma átlépte a 43 000-t. Havonta több ezer új vállalkozás ismeri fel, hogy a Számlázz.hu használatával nagyon sok időt, energiát és pénzt takaríthat meg:
- Autokassza szolgáltatásunk banki integrációt kínál – vége a bankkivonat „szemmel-verésének”: az átutalással kifizetett számlák automatikusan kiegyenlítetté válnak
- Számla Agent vagy tömeges számlagenerálás szolgáltatásunk akár nulla percre csökkenti a számlázásra fordított időt
- a könyvelői hozzáférés, illetve az automatikus főkönyvi feladás feleslegessé teszi a könyvelőhöz járkálást
Ezek a szolgáltatások valóban felszabadítják a Számlázz.hu-t használó vállalkozásoknál dolgozó emberi munkaerőt a robot-munka alól – ők idejüket kreatívabb, „emberibb” feladatokra fordíthatják.
De hogyan tud (próbál) maga a Számlázz.hu emberi, empatikus és együttérző lenni olyan módon, hogy továbbra is megtartsa az eddig kiérdemelt bizalmat 43 000 (és növekvő) vállalkozás esetén? Hogyan foglalkozhatnánk egyesével ennyi ügyféllel?
Egyrészt ügyfélszolgálatunkon kiemelkedően empatikus és – a „robot” szóval ellentétesen – EMBERI szakemberek válaszolnak a felénk küldött kéréseitekre és kérdéseitekre. A napi közel 100 megkeresés egyedi kezelése nem kis feladat.
Másrészt az egy évvel ezelőtt útjára indított Számlázz.hu Műhely eseménysorozat kifejezetten a személyes találkozásra és eszmecserére fókuszál.
Harmadrészt folyamatosan kutatjuk azokat a területeket, ahol újabb szolgáltatásokkal segíthetjük a magyar vállalkozások munkáját. Megkereséseinkre adott visszajelzéseitek segítettek abban, hogy rövidesen ismét egyedülálló újdonságokat állíthattok csatasorba cégetek sikerei érdekében.
Kíváncsian várod, mivel rukkolunk elő hamarosan?
Kövess minket Facebook-on, hogy elsőként értesülhess!
Nincs még saját számlakibocsátó fiókod?