Ezt a cikket utoljára ezen a napon módosítottuk: 2023.07.11. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben. Ha elavult információt találsz, kérjük, hogy jelezd ügyfélszolgálatunknak. Köszönjük!
Postai szolgáltatásunkat 2023. július 13-tól 490 Ft + áfa áron tudják ügyfeleink igénybe venni.
Ugyanis nem szükséges: ha postázni szeretnéd valamelyik számlád vagy díjbekérőd, mi megtesszük helyetted.
Hogyan?
1. Keresd meg a postázandó számlát vagy díjbekérőt.
2. Kattints a számlán: lenyílik a műveleti sáv, és megjelenik a postázást jelző ikon.
3. Kattints az ikonra vagy a Postára adom feliratra. A megjelenő képernyőn add meg a postázási adatokat, és küldd a számlát közvetlenül a postára!
4. Ha a megerősítő kérdésre igennel feleltél, a képernyő felső részén megjelenik a nyugtázó felirat.
5. A számla melletti kis boríték ikon is jelzi, hogy a számlát postáztad.
6. Ha ismét lenyitod a műveleti sávot, az ikon segítségével visszavonhatod a postázási kérelmed. Figyelem! Ez a lehetőség csak néhány óráig él! Nagyon hamar “kezelésbe vesszük” a postázásra küldött számlaleveleket: nyomtatjuk, borítékoljuk, és már loholunk is a postára. Ha ez megtörtént, akkor nem tudjuk “visszahívni” a már kinyomtatott számlát.
7. A számla melletti ikon folyamatosan mutatja, hogy ezt a számlát mikor adtad postára, és hogy annak postázása ténylegesen megtörtént-e.
8. Ha egy korábban postázott számlánál ismét a “Postára adom” ikonra kattintasz, akkor a megjelenő adatlap alján láthatod, hogy a számlát korábban pontosan mikor adtad fel.
Ne aggódj, amíg nem tudsz te is teljesen átállni az e-számlázásra, mi veled együtt enyhítjük a papírszámlázásból adódó természeti terhelést: minden egyes postázás díjából 10 Ft-ot fák ültetésére ajánlunk fel. Erről – és persze a teljes postázási folyamat mikéntéről – itt olvashatsz többet.
Szeretnél te is elindulni a papírmentes,
de elsőként a postai sorállástól teljesen mentes iroda felé?