Megszoktuk, hogy úgy közlekedünk a neten elérhető tartalmak és szolgáltatások között, hogy szinte észre sem vesszük a ki- és bejáratokat: sok helyen automatikusan be vagyunk jelentkezve, vagy ha nem, akkor is Google- vagy Facebook-belépéssel egy pillanat alatt (valamint újra és újra elfelejtett jelszavak ismételt újragenerálása nélkül) bejutunk a fiókunkba. Mégis előfordul, hogy problémák adódnak ezekkel a belépésekkel, és mivel a Számlázz.hu-ba is be tudsz lépni a közösségi „kapukon” keresztül, így ügyfélszolgálatunkra is érkeznek néha ezzel kapcsolatos kérdések. Ismerd meg a tipikus helyzeteket, hogy neked se okozzanak gondot legközelebb!
Íme három konkrét ügyfélszolgálati kérdés-válasz, melyeket neked már nem kell feltenned, ha gondod adódna:
1. kérdés: „Milyen lehetőséget tudnak ajánlani a webshoppal történő összekötésre? A problémánk az, hogy nincs jelszó a fiókhoz, mert Google fiókkal regisztráltunk. Tudnak erre megoldást?”
Válasz: Facebook-os vagy Google-ös regisztrációval valóban nem lehetséges a Számla Agent használata, mivel nem rendelkezik felhasználónév-jelszó párossal.
Ebben az esetben azt javasoljuk Önnek, hogy vegyen fel egy felhasználót a fiókjába minél magasabb jogosultsággal (az „adminisztrátor” jogosultságot ajánljuk), majd az így létrehozott felhasználó adatait adja meg a webáruház felületén.
FIGYELEM: Ha teszt üzemmódban, vagy #free csomagban regisztrált, ezért nem tud felhasználót felvenni a fiókba, a fenti megoldás nem működik. Erre az esetre javasoljuk, hogy ha tesztelni és Számla Agent-ezni szeretne, semmiképp ne Facebook, vagy Google fiókkal regisztráljon!
2. kérdés: „Elfelejtettem a belépési adataimat, de nem tudom használni a jelszó kérő felületet, tudnának segíteni?”
Válasz: Abban az esetben, ha Google vagy Facebook profil hozzáféréssel rendelkezik, sem belépési nevet, sem jelszót nem kell megadnia. Mivel Ön (konkrét eset) a Google fiókjával regisztrált, kérjük, hogy kattintson a belépésnél a „Belépés Google fiókkal” opcióra, nem kell jelszót megadnia.
Ha nem megfelelő a jelenlegi, Google fiókjánál is használt jelszava, akkor a Gmail-ben van lehetősége arra, hogy új jelszót kérjen, ezzel fog tudni belépni a rendszerünkbe is, a fentebb leírt módon.
3. kérdés: „Mobilról szeretném használni a Számlázz.hu-t, de folyton átdob a MostSzámlázz rendszerbe. Ezt nem szeretném, tudnátok segíteni, mit kell tennem?”
Válasz: Ebben az esetben nincs is más teendőd, mint törölni a Számlázz.hu-hoz tartozó sütiket. Erre vonatkozó GYIK-unk mind a Chrome, mind a Firefox böngészők törlési folyamatát elmondja lépésről lépésre.
Szeretnél te is gyors és egyszerű számlázót – valamint gyors és #profi segítséget hozzá, ha kérdésed merülne fel?