Teljes körű raktár- és készletkezelő rendszer kkv-knak!
Vállalkozásod raktár- és készletkezelése, bevételezés, készletről történő számlázás egyetlen felhőalapú rendszerben! A számlázás pedig a Számlázz.hu-val történik, és még csak ki sem kell lépned a programból! Jól hangzik, ugye?
Káosz van a vállalatirányítási rendszereid között?
Az egyik szoftvereddel raktárkezelést vezetsz, a másikkal a készletkezelésed menedzseled és mindezek megkoronázásául egy harmadik felületről állítasz ki számlákat? Túl sok a felesleges fiók, jogosultsági szint és jelszó? A lekövethető, gyors és egyszerű online feladatkezelés majdnem minden kkv számára feladja a leckét.
A Számlázz.hu mindig is elkötelezetten támogatta a vállalkozókat segítő alkalmazásokat. Az Innonest szoftvere praktikus és egyszerű megoldást kínál minden mikro-, kis- és középvállalat számára, legyen szó készletgazdálkodásról, vagy egyéb adminisztratív feladatok kezeléséről! Árajánlattól a számláig, a készlet- és raktárkezeléstől a teljesítésigazolásig minden egyetlen webes felületen! Elképzelted?
Legyen a Te vállalkozásod is digitális úttörő az Innonesttel! Hogyan?
Telepítés nélkül használható
A szoftver a böngészőből megnyitva használható, nem kell telepítened
Reszponzív készletnyilvántartás
A reszponzív készletadat-mozgások miatt az Innonest rendszerében mindig az aktuális és friss készletmennyiséget láthatod
Egyszerű készletkezelés
Használj egyszerű készletkezelést, ha kezelni szeretnéd a készleted, de nem szeretnéd bonyolítani az adminisztrációt
Bővített készletkezelés
Használj bővített készletkezelést, ha minden bevételezést, kiadást és visszavételezést naplózni szeretnél
Raktárak
Lehetőséged van bevételezésre és a raktárak közötti átvételezésre is
Termékrögzítési lehetőség
Rögzítsd egyedi azonosítójú, vonalkódú, volumenű stb. termékeidet a saját készleteid pontosabb nyilvántartása érdekében
Számlázz azonnal, készletről
Az Innonest elérhető #free szolgáltatáscsomagban is, a #free csomagnak megfelelő számlázási funkciókkal, Számla Agent díj fizetése mellett. E-számla kiállítása #free csomagban nem lehetséges, csak a papíralapú számla elérhető. A #start, #digital és #profi szolgáltatáscsomagokban Számla Agent díj fizetése nélkül, Innonestben e-számlázás esetén a Számla Agent árazásában megtalálható 5 Ft+áfa/db díj fizetésével lehet e-számlázni. A #profi ügyfeleink korlátozás nélkül minden számlázási funkciót, díjbekérő küldését is használhatják az Innonestben!
Vonalkódos készletkezelés
Vonalkódolvasóval könnyedén tudod rögzíteni és kezelni a termékeket és szolgáltatásokat az Innonestben. Nézd meg az Innonest által tesztelt vonalkódolvasókat!
Vonalkódolvasóval készletkezelés
Vonalkódolvasóval gyorsan és hatékonyan kezelheted a készletkezelési, raktározási és értékesítési folyamatokat. Nem csak a termék nevét, termékazonosítóját, cikkszámát, és a listaárat tudod így kezelni, de szolgáltatásokat is feltölthetsz a rendszerbe.
A kosár funkcióval a vonalkódleolvasókkal bevitt adatok csoportosíthatók, bevételezhetők, amik automatikusan feltöltődnek az Innonest ügyviteli rendszerbe. A termékfeltöltésen túl készíthető belőlük árajánlat, megrendelőlap, beszerzési megrendelő, munkalap és számla is.
Próbaidőszak és választható modulok
Digitális aláírás
Írd alá digitálisan a munkalapokat, árajánlatokat, megrendelőidet, tableten, mobilon vagy egérrel a számítógépeden! Az aláírást követően a rendszerből elküldheted e-mailben az ügyfelednek, ahonnan az ügyfélfiókot megnyitva ő ugyanúgy, digitálisan aláírhatja a dokumentumot.
A beszállítónak e-mailben küldött megrendelés már a múlté
Az Innonest felületéről gyorsan, egyszerűen intézheted megrendeléseidet: a beszerzési megrendelő modullal könnyedén létrehozhatod a saját megrendelésedet, és ezt a rendszerből ki is küldheted beszállítódnak. Nem kell többé bonyolult e-mailek összeállításával bajlódnod… És természetesen elektronikusan alá is írhatod.
Használj ügyfélfiókot!
Az ügyfelednek vagy beszállítódnak elküldött árajánlat, munkalap, megrendelő vagy bármilyen dokumentum kapcsán létrehozunk számára egy egyéni ügyfélfiókot, ahol látja az összes, számára kiállított és általad ellenjegyzett dokumentumot. A saját ügyfélfiókjában nyomon követheti, hogy milyen életútja volt egy árajánlatnak, lett-e belőle megrendelés. A dokumentumokat aláírhatja elektronikusan, és vissza is küldheti neked néhány kattintással.
Hogyan működik együtt a Számlázz.hu-val?
Az Innonest felületén válaszd a “Számlázz.hu-val regisztrálok” opciót, így a belépést követően automatikusan összeköttetésben fog működni a két rendszer, nincs további teendőd, a számlázás az Innonest felületén történik, át sem kell lépned a Számlázz.hu-ba.
Az Innonest elérhető #free szolgáltatáscsomagban is, a #free csomagnak megfelelő számlázási funkciókkal, Számla Agent díj fizetése mellett. E-számla kiállítása #free csomagban nem lehetséges, csak a papíralapú számla elérhető. A #start, #digital és #profi szolgáltatáscsomagokban Számla Agent díj fizetése nélkül, Innonestben e-számlázás esetén a Számla Agent árazásában megtalálható 5 Ft+áfa/db díj fizetésével lehet e-számlázni. A #profi ügyfeleink korlátozás nélkül minden számlázási funkciót, díjbekérő küldését is használhatják az Innonestben!
Kezeld a projektjeidet is az Innonestben!
Minden, akár párhuzamosan futó munka projektszinten kezelhető. A bevitt adatok alapján a felhasználók megtudhatják, hogy
az adott munka hol tart a teljes projektben a tervezetthez képest;
a teljes költségkeretből eddig mennyit használtak fel;
a felhasznált költség hány százaléka a tervezett összes kiadásnak;
a kollégáid egyenként és összesítve mennyit dolgoztak a hozzájuk rendelt munkafolyamaton.
A létrejött projekthez pedig szabadon rögzíthetsz minden lényeges dokumentumot, csatolmányt!
Árajánlat készítő programot, ügyviteli rendszert keresel?
Ha online, bárhonnan elérhető szolgáltatást keresel,
és szükséged van egy teljeskörű kkv-knak készült ügyviteli programra.
Vállalkozásod szervizeléssel foglalkozik?
Az Innonest külön speciális modulokat kínál a szervizek (járműszervizek, gépek, berendezések szervizei) számára.
Gyakori kérdések
Az Innonest elérhető #free szolgáltatáscsomagban is, a #free csomagnak megfelelő számlázási funkciókkal, Számla Agent díj fizetése mellett. E-számla kiállítása #free csomagban nem lehetséges, csak a papíralapú számla elérhető. A #start, #digital és #profi szolgáltatáscsomagokban Számla Agent díj fizetése nélkül, Innonestben e-számlázás esetén a Számla Agent árazásában megtalálható 5 Ft+áfa/db díj fizetésével lehet e-számlázni. A #profi ügyfeleink korlátozás nélkül minden számlázási funkciót, díjbekérő küldését is használhatják az Innonestben!
Bármilyen cégformával rendelkező vállalkozás (Kft., Bt., Zrt., egyéni vállalkozás stb.) használhatja az Innonestet, amely rendelkezik adószámmal.
Az Innonest szolgáltatásai a mikro-, kis- és középvállalkozások méretére van optimalizálva, de igény szerint nagyobb szervezetek is kifogástalanul tudják használni. Akár egyéni vállalkozóként csak árajánlatot adsz és számlázol, akár egy szervizben dolgozol, és komplex folyamatkezelőre van szükséged, az Innonest a segítségedre lesz!
Igen, kollégáidnak korlátlan számban adhatsz hozzáférést a program használatához különböző jogosultsági szintek beállításával, bármilyen Innonestes csomagban is vagy.
A szolgáltatást 30 napig ingyenesen tudod használni. A lejáratot követően pedig kiválaszthatod a számodra szükséges és hasznos funkciókat és csak azért fizetsz, amit használsz!
Bármikor magasabb csomagra válthatsz. Kisebb előfizetési csomagra viszont csak az előfizetési időszak lejártával tudsz módosítani.
Igen, bármikor megszüntetheted az előfizetésed. Ehhez kérjük, keresd fel az Innonest ügyfélszolgálatát!
A 30 napos ingyenes időszakot követően a következő csomagok közül tudsz választani: Smarty csomag (3 490 Ft+áfa-tól/hó VAGY 34 900 Ft+áfa-tól/év), miniÜGYVITEL (8 990 Ft+áfa/hó VAGY 89 900 Ft+áfa/év). A próbaidőszak után kiválaszthatod a számodra szükséges és hasznos funkciókat és csak azért fizetsz, amit használsz! További részletek a csomagokról itt.
Az Innonest rendszeréből elektronikusan kiállított munkalapokat, árajánlatokat, megrendelőidet, stb. szinte bármilyen eszközön aláírhatod: tableten, mobilon az ujjad, vagy bármilyen érintőceruza segítségével, a számítógépeden az egereddel.
A dokumentumaidat (árajánlatokat, megrendelőlapokat, munkalapokat, szállítóleveleket és teljesítésigazolásokat) elkészítheted magyar, angol, német, cseh, lengyel, szlovák, román, olasz, francia, spanyol nyelveken is.
Igen, termékeidet feltöltheted, importálhatod a rendszerbe XLS formátumban.
Igen. Az Innonesttel könnyedén kezelhetőek a belső rendszerben a munkatársak felé kibocsátott feladatok. A feladatok státuszát szabadon állíthatod, delegálhatod őket a kollégáid részére.
Az Innonest pénzügyi modullal rendelkezik. Használatával nyomon követheted a kiadásaid, bevételeid, időszakos költségeid, készpénzes vagy átutalásos fizetési kötelezettségeid vagy követeléseid.
Az Innonest szoftveréből a számlázás a Számlázz.hu-n keresztül valósul meg, anélkül, hogy kilépnél a fiókodból, így a számlázásod 100%-ig NAV-álló!
Kapcsolódó blogbejegyzések
Még nem vagy Számlázz.hu-s?