Minden, amire egy szerviznek szüksége lehet – egyetlen programban!
El tudsz képzelni egy online rendszert, amely teljesen a szervizekre specializálódott? Kezeld ügyfeleid berendezéseinek vagy gépjárműveinek adatait, szerviztörténeti naplóját vagy a műszaki vizsgák esedékességét egyetlen programban! Árajánlat, munkalap, számlázás? A 21. századi szervizek ezeket is az Innonesttel intézik!
Modernizálnád vállalkozásod szerviz rendszerét?
Kezeld bárhonnan, bármikor a szervizeddel kapcsolatos teendőidet. Nincs többé helyhez kötöttség, se összetett műveletek, se telepítés, csupán regisztrálj – ingyenesen – az Innonestre, és néhány kattintással saját igényeidre szabhatod a programot!
Gépek, berendezések, eszközök és járművek szervize
Legyen a Te szervized rendszere is
100%-ig 21. századi!
Online árajánlat
És nem csak árajánlat, de megrendelőlap, visszaigazolás, szállítólevél, teljesítésigazolás is. Minden egy helyen, digitális aláírással.
Eszközök, gépek nyilvántartása telephelyenként
Megadhatod az eszköz gyárási évét, a márkát, modellt, szériaszámot.
Online gépjárműtörzs nyilvántartás
Nyilvántarthatod ügyfeleid gépjárműveit minden javításhoz/szervizeléshez szükséges adatával együtt.
Termékrögzítési lehetőség
Rögzítsd egyedi azonosítójú, vonalkódú, volumenű stb. termékeidet a saját készleteid pontosabb nyilvántartása érdekében.
Szerviztörténeti napló
Az elmúlt szervizeket, karbantartásokat követheted, és beállíthatod a következő felülvizsgálat időpontját!
Bővített készletkezelés
Ha minden bevételezést, kiadást és visszavételezést naplózni szeretnél, erre is van lehetőséged!
Terméktörzs
Rögzítsd egyedi azonosítójú, vonalkódú, volumenű stb. termékeidet a saját készleteid pontosabb nyilvántartása érdekében.
Online szerviz munkalap
A munkalaphoz rögzítheted a munkaórákat, a járművel kapcsolatos adatokat, testreszabhatod a beállításokat, úgy, ahogy a vállalkozásodhoz passzol.
Eszközhöz, géphez tartozó alkatrészek
Nyilvántarthatod az ügyfeleid gépeinek elemeit, alkatrészeit, ha cserére kerül sor, könnyen visszanézheted a történetet!
Műszaki vizsga értesítő
A szoftver időben jelzi a rendszeredben rögzített azon járműveket, amelyek műszaki vizsgája hamarosan lejár, és erről egy kattintással tájékoztathatod is az illetékeseket.
Egyszerű készletkezelés
Ha kezelni szeretnéd az alkatrészeket, eszközöket, és nem szeretnéd bonyolítani az adminisztrációt.
Raktárak
A termékeket különböző raktárakba rendezheted, és lehetőséged van bevételezésre és a raktárak közötti átvételezésre is.
Számlázz azonnal, készletről
Az Innonest elérhető #free szolgáltatáscsomagban is, a #free csomagnak megfelelő számlázási funkciókkal, Számla Agent díj fizetése mellett. E-számla kiállítása #free csomagban nem lehetséges, csak a papíralapú számla elérhető. A #start, #digital és #profi szolgáltatáscsomagokban Számla Agent díj fizetése nélkül, Innonestben e-számlázás esetén a Számla Agent árazásában megtalálható 5 Ft+áfa/db díj fizetésével lehet e-számlázni. A #profi ügyfeleink korlátozás nélkül minden számlázási funkciót, díjbekérő küldését is használhatják az Innonestben!
Adj hozzáférést munkatársaidnak, dolgozzatok együtt a szoftveren belül
Feladatokat adhatsz munkatársaidnak, rögzítheted az adott munkalaphoz tartozó munkaóra mennyiségét.
Próbaidőszak és választható modulok
Digitális aláírás
Írd alá a munkalapokat, árajánlatokat, megrendelőidet digitálisan, tableten , mobilon, vagy egérrel a latopodon! Az aláírást követően e-mailben elküldheted ügyfelednek, ahonnan az ügyfélfiókot megnyitva ő egy kattintással ugyanúgy, digitálisan aláírhatja a dokumentumot.
Felejtsd el az e-mailes megrendelést a beszállítódtól!
Az Innonest felületéről könnyebben intézheted megrendeléseidet, mint eddig bármikor: a beszerzési megrendelő modul abban segít, hogy néhány kattintással létrehozhasd a saját megrendelésedet, és ezt a rendszerből akár ki is küldheted beszállítódnak. Nem kell többé keresgetned az e-mailjeid között, hogy pontosan miről is szólt a megrendelés… És természetesen elektronikusan alá is írhatod, ha szeretnéd!
Ügyfélfiók
Amikor ügyfelednek vagy beszállítódnak elküldöd az adott árajánlatot, munkalapot, megrendelőt vagy bármilyen dokumentumot, létrehozunk neki egy ügyfélfiókot, ahol látja az összes, számára kiállított és általad aláírt dokumentumot. Ezen a felületen ügyfeled nyomon követheti, hogy mi történt egy árajánlattal, hogy lett-e belőle megrendelés, aláírhatja elektronikusan, és vissza is küldheti neked.
Hogyan működik együtt a Számlázz.hu-val?
Az Innonest felületén válaszd a “Számlázz.hu-val regisztrálok” opciót, így a belépést követően automatikusan összeköttetésben fog működni a két rendszer, nincs további teendőd, a számlázás az Innonest felületén történik, át sem kell lépned a Számlázz.hu-ba.
Az Innonest elérhető #free szolgáltatáscsomagban is, a #free csomagnak megfelelő számlázási funkciókkal, Számla Agent díj fizetése mellett. E-számla kiállítása #free csomagban nem lehetséges, csak a papíralapú számla elérhető. A #start, #digital és #profi szolgáltatáscsomagokban Számla Agent díj fizetése nélkül, Innonestben e-számlázás esetén a Számla Agent árazásában megtalálható 5 Ft+áfa/db díj fizetésével lehet e-számlázni. A #profi ügyfeleink korlátozás nélkül minden számlázási funkciót, díjbekérő küldését is használhatják az Innonestben!
Kezeld a projektjeidet is az Innonestben!
Minden, akár párhuzamosan futó munka projektszinten kezelhető. A bevitt adatok alapján a felhasználók megtudhatják, hogy
az adott munka hol tart a teljes projektben a tervezetthez képest;
a teljes költségkeretből eddig mennyit használtak fel;
a felhasznált költség hány százaléka a tervezett összes kiadásnak;
a kollégáid egyenként és összesítve mennyit dolgoztak a hozzájuk rendelt munkafolyamaton.
A létrejött projekthez pedig szabadon rögzíthetsz minden lényeges dokumentumot, csatolmányt!
Árajánlat készítő programot, ügyviteli rendszert keresel?
Ha online, bárhonnan elérhető szolgáltatást keresel,
és szükséged van egy teljeskörű kkv-knak készült ügyviteli programra.
Raktár- és készletkezelésre is szükséged van?
Vállalkozásod raktár- és készletkezelése, bevételezés,
készletről történő számlázás egyetlen felhőalapú rendszerben.
Gyakori kérdések
Az Innonest elérhető #free szolgáltatáscsomagban is, a #free csomagnak megfelelő számlázási funkciókkal, Számla Agent díj fizetése mellett. E-számla kiállítása #free csomagban nem lehetséges, csak a papíralapú számla elérhető. A #start, #digital és #profi szolgáltatáscsomagokban Számla Agent díj fizetése nélkül, Innonestben e-számlázás esetén a Számla Agent árazásában megtalálható 5 Ft+áfa/db díj fizetésével lehet e-számlázni. A #profi ügyfeleink korlátozás nélkül minden számlázási funkciót, díjbekérő küldését is használhatják az Innonestben!
Bármilyen cégformával rendelkező vállalkozás (Kft., Bt., Zrt., egyéni vállalkozás stb.) használhatja az Innonestet, amely rendelkezik adószámmal.
Az Innonest szolgáltatásai a mikro-, kis- és középvállalkozások méretére van optimalizálva, de igény szerint nagyobb szervezetek is kifogástalanul tudják használni. Akár egyéni vállalkozóként csak árajánlatot adsz és számlázol, akár egy szervizben dolgozol, és komplex folyamatkezelőre van szükséged, az Innonest a segítségedre lesz!
Igen, kollégáidnak korlátlan számban adhatsz hozzáférést a program használatához különböző jogosultsági szintek beállításával, bármilyen Innonestes csomagban is vagy.
A szolgáltatást 30 napig ingyenesen tudod használni. A lejáratot követően pedig kiválaszthatod a számodra szükséges és hasznos funkciókat és csak azért fizetsz, amit használsz!
Bármikor magasabb csomagra válthatsz. Kisebb előfizetési csomagra viszont csak az előfizetési időszak lejártával tudsz módosítani.
Igen, bármikor megszüntetheted az előfizetésed. Ehhez kérjük, keresd fel az Innonest ügyfélszolgálatát!
A 30 napos ingyenes időszakot követően a következő csomagok közül tudsz választani: Smarty csomag (3 490 Ft+áfa-tól/hó VAGY 34 900 Ft+áfa-tól/év), miniÜGYVITEL (8 990 Ft+áfa/hó VAGY 89 900 Ft+áfa/év). A próbaidőszak után kiválaszthatod a számodra szükséges és hasznos funkciókat és csak azért fizetsz, amit használsz! További részletek a csomagokról itt.
Az Innonest rendszeréből elektronikusan kiállított munkalapokat, árajánlatokat, megrendelőidet, stb. szinte bármilyen eszközön aláírhatod: tableten, mobilon az ujjad, vagy bármilyen érintőceruza segítségével, a számítógépeden az egereddel.
A dokumentumaidat (árajánlatokat, megrendelőlapokat, munkalapokat, szállítóleveleket és teljesítésigazolásokat) elkészítheted magyar, angol, német, cseh, lengyel, szlovák, román, olasz, francia, spanyol nyelveken is.
Igen, termékeidet feltöltheted, importálhatod a rendszerbe XLS formátumban.
Igen. Az Innonesttel könnyedén kezelhetőek a belső rendszerben a munkatársak felé kibocsátott feladatok. A feladatok státuszát szabadon állíthatod, delegálhatod őket a kollégáid részére.
Az Innonest pénzügyi modullal rendelkezik. Használatával nyomon követheted a kiadásaid, bevételeid, időszakos költségeid, készpénzes vagy átutalásos fizetési kötelezettségeid vagy követeléseid.
Az Innonest szoftveréből a számlázás a Számlázz.hu-n keresztül valósul meg, anélkül, hogy kilépnél a fiókodból, így a számlázásod 100%-ig NAV-álló!
Kapcsolódó blogbejegyzések
Még nem vagy Számlázz.hu-s?