Csatlakozz a Számlázz.hu pénzügyi csapatához!

Munkaügyi adminisztrátort  keresünk (heti 20 órában)

Karrier

A Számlázz.hu-val kategóriát teremtettünk, amikor 2005-ben elsőként tettük publikussá online számlázónkat. Már akkor startup voltunk, amikor a felhőszolgáltatások, okostelefon, Tesla és a minyonok még a világon sem voltak. A megállíthatatlan innovációt mára több mint 700 ezer cég és több mint 800 ezer felhasználó csatlakozása dicséri, mindemellett a fintech-forradalom előtt lettünk a pénzügyi technológia előhírnöke, így 2017-ben már pénzintézetek stabil partnereként léptünk új piacokra.

számlázz.hu csapat

Bár a “corporate” multis hangulatnak még a gondolatától is irtózunk, mindig is nagyvállalati, élvonalbeli technológiákat alkalmaztunk, továbbá tudatos stratégia és üzleti modell mentén építkezünk. A komoly fejlődési lehetőségek kiaknázása miatt keresünk új munkatársat csapatunk és szolgáltatásaink fejlesztésére.

Munkaügyi adminisztrátor – heti 20 órában

Feladataid lesznek:

  • Munkaszerződések és módosításaik elkészítése

  • Szabadságok, betegállományok nyilvántartása

  • Munkatársak egyedi igényeinek (pl. jövedelemigazolás, nyilatkozatok, előleg) intézése

  • Dolgozói juttatások, cafeteria, munkábajárási költségtérítés Juttatási szabályzat alapján történő adminisztrálása, nyomonkövetése

  • Munkatársaknak kiadott/járó plusz eszközök, telefonelőfizetés, stb. nyilvántartása

  • Kapcsolattartás a bérszámfejtéssel

  • Kapcsolattartás az Egészségbiztosítóval

  • Adminisztrációs folyamatok fejlesztésében, céges kérdőívek összesítésében való aktív részvétel

  • Számlaiktatás (könyvelővel együttműködve a QUiCK rendszerben)

  • Havi, éves zárásokban való közreműködés

  • Adatszolgáltatások teljesítése

Rád várunk, ha:

  • Legalább kettő év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalattal rendelkezel

  • Megbízható, felelősségteljes, lelkiismeretes és precíz vagy

  • Izgalmasnak tartod a technológiai újdonságokat

  • Amit lehet, automatizálsz a munkád során

  • Önállóság, proaktivitás jellemez

Jelentkezem

Hozzánk akkor éri meg eljönnöd dolgozni:

  • Ha a magas szintű és önálló munka, a családias, emberközpontú munkakörnyezet érték számodra;

  • Ha fontos neked, hogy komplex feladataid lesznek, amelyeken együtt kell dolgoznod a pénzügyi csapattal és a társterületekkel;

Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy:

  • Odafigyelünk egymásra, kellemes, támogató munkakörnyezetet alakítottunk ki;

  • Nem hagyunk magadra a problémáiddal, bármikor bármit megkérdezhetsz

  • Fontos, hogy jól érezzük magunkat és szívesen elmenjünk együtt sörözni;

  • Belülről láthatod egy olyan cég működését, amely már bizonyított valós piaci körülmények között;

  • Szilícium-völgyi hangulatban dolgozhass a Graphisoft Parkban.

Ezt kérjük:

  • Munkaügyi adminisztrációs ismeretek

  • Magabiztos Excel tudás

  • Több éves, releváns szakmai tapasztalat

  • Otthonosan mozogj a digitális világban

  • Előny: szakirányú és/vagy felsőfokú végzettség

Munkavégzés helye: Budapest, III. kerület, Graphisoft Park
Munkaidő: részmunkaidő, heti 20 óra
Munkába állás kezdete: 2025. januártól

Küldj CV-t! Íme 6 lefegyverző érv, miért csatlakozz hozzánk:

  • Mert egy közel 20 éves cég, amely startupként kezdte, egyszerre innovatív és stabil, izgalmas és megbízható. Elsőre hihetetlennek tűnő terveit valódi eredményekre alapozza.

  • Mert nálunk teljességében láthatod át és oldhatod meg a feladatokat – nem egy apró fogaskerék, hanem felelős, kreatív problémamegoldó leszel.
  • Mert a kezed alól kikerülő megoldásra te is büszke lehetsz, mint egy asztalos a kész bútorra, amit összerakott.
  • Mert magadénak érezheted a projektjeidet – a megoldás, amit létrehozol, a vállalkozásunk részévé válik.
  • Mert rögtön komplex feladatokat kapsz, de nem leszel egyedül hagyva velük, szuper kollégák támogatnak, amikor kéred.
  • Mert megbecsüljük a magunkhoz hasonlóan profikat – ha egyszer megérkeztél, meg is akarunk majd tartani!
Olvass rólunk és a hangulatról itt!

Kíváncsian várjuk pályázatod!