Csatlakozz a Számlázz.hu csapatához!
Ügyfélszolgálati munkatársat keresünk
A Számlázz.hu-val kategóriát teremtettünk, amikor 2005-ben elsőként tettük publikussá online számlázónkat. Már akkor startup voltunk, amikor a felhőszolgáltatások, okostelefon, Tesla és a minyonok még a világon sem voltak. A megállíthatatlan innovációt mára több mint 500 ezer cég és több mint 600 ezer felhasználó csatlakozása dicséri, mindemellett a fintech-forradalom előtt lettünk a pénzügyi technológia előhírnöke, így 2017-ben már pénzintézetek stabil partnereként léptünk új piacokra.
“Egy napnyi munkám, amit a Számlázz.hu-ban végzek, összességében akár tízezer napos munkamegtakarítást jelenthet a magyar vállalkozóknak. Felemelő érzés, hogy emberek tízezreinek életét tudjuk megkönnyíteni a rendszerünkkel!” (Stygár-Joó János, társalapító)
Bár a “corporate” hangulatnak még a nevétől is irtózunk, mindig is nagyvállalati, élvonalbeli technológiákat alkalmaztunk, továbbá tudatos stratégia és üzleti modell mentén építkezünk.
A komoly fejlődési lehetőségek kiaknázása miatt keresünk új munkatársat csapatunk fejlesztésére.
Ügyfélszolgálati munkatárs
Feladataid lesznek:
Nem lehet olyan, amire nem létezik válasz! Ezért legfontosabb feladatod lesz az ügyfelek kérdéseit, kéréseit saját hatáskörben, a lehető legrövidebb időn belül megválaszolni.
Kezeled az ehhez tartozó adminisztrációt.
Ügyfeleink teljes körű kiszolgálása emailben és chaten történik, de ne lepődj meg akkor sem, ha esetleg telefonon, vagy akár személyesen kell.
Szükséged lehet a társterületek (informatika, marketing) segítségére a megfelelő megoldás, vagy válasz megadásához, amit az ügyfél felé neked kell képviselned.
Önfejlesztés: változások, napi információk folyamatos követése.
Javaslatot teszel, öteletelsz a napi munkát érintő folyamatok, eljárások, nehézségek kapcsán, a hatékonyság növelése érdekében.
Teljesítményeddel és munkád minőségével kivívni az ügyfelek maximális elégedettségét.
…és amivel nem kell foglalkoznod, az az értékesítés, így tényleg minden adott lesz ahhoz, hogy a legmagasabb szinten tudj az ügyfelek kéréseire koncentrálni.
Rád várunk, ha
min. középfokú végzettséggel rendelkezel;
legalább 1-3 éves (elsősorban online) ügyfélszolgálati szakmai tapasztalatod van;
számlázási, számviteli ismeretek előnyt jelentenek;
angol nyelv középfokú ismerete szintén előny lehet;
előny, ha van tapsztalatod CRM/ticketing rendszer használatában
nem okoz gondot, hogy havi munkaidőkeret alapján történik a beosztásod
Hozzánk akkor éri meg eljönnöd dolgozni:
ha a szakmailag magas szintű és önálló munka, a folyamatos fejlődés lehetősége, és a családias, emberközpontú munkakörnyezet érték számodra;
ha fontos Neked, hogy komplex feladataid legyenek, amelyeken együtt kell dolgoznod a többi csapattal;
ha szeretnél egy olyan csapatot erősíteni, akik az elmúlt években több rangos díjat is bezsebelt ügyfélszolgálati kiválóság kategóriában;
ha Neked is motiváló cél, hogy a szakma legjobb ügyfélszolgálatát biztosítsuk felhasználóinknak, mindezt emberközeli és nem nagyvállalati hozzáállással.
Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy:
odafigyelünk egymásra, kellemes, támogató munkakörnyezetet alakítottunk ki;
nem hagyunk magadra a problémáiddal, bármikor bármit megkérdezhetsz;
fontosabb a termék minősége, mint a határidő;
fontos, hogy jól érezzük magunkat és szívesen elmenjünk együtt sörözni;
belülről láthatod egy olyan cég működését, amely már bizonyított valós piaci körülmények között;
Szilícium-völgyi hangulatban dolgozhass a Graphisoft Parkban.
Munkavégzés helye: Budapest, III. kerület, Graphisoft Park
Munkaidő: főállás
Munkába állás kezdete: azonnal, de legkésőbb január 1.
Küldj CV-t! Íme 6 lefegyverző érv, miért csatlakozz hozzánk:
Mert egy közel 20 éves cég, amely startupként kezdte, egyszerre innovatív és stabil, izgalmas és megbízható. Elsőre hihetetlennek tűnő terveit valódi eredményekre alapozza.
Mert nálunk teljességében láthatod át és oldhatod meg a feladatokat – nem egy apró fogaskerék, hanem felelős, kreatív problémamegoldó leszel.
Mert a kezed alól kikerülő megoldásra te is büszke lehetsz, mint egy asztalos a kész bútorra, amit összerakott.
Mert magadénak érezheted a projektjeidet – a megoldás, amit létrehozol, a vállalkozásunk részévé válik.
Mert rögtön komplex feladatokat kapsz, de nem leszel egyedül hagyva velük, szuper kollégák támogatnak, amikor kéred.
Mert megbecsüljük a magunkhoz hasonlóan profikat – ha egyszer megérkeztél, meg is akarunk majd tartani!