SMARTBooks DokuFree
Újgenerációs online számla- és dokumentumátadás könyvelő és vállalkozás között, egy rendszeren belül.
Ingyenes közös digitális tér, dokumentum tárolásra és feldolgozásra.
SMARTBooks DokuFree
Újgenerációs online számla- és dokumentumátadás könyvelő és vállalkozás között, egy rendszeren belül.
Ingyenes közös digitális tér, dokumentum tárolásra és feldolgozásra.
Mit is tud pontosan a SMARTBooks DokuFree?
Egy online felületet használ a könyvelő és a vállalkozás
Online dokumentumtár
Felhőalapú tárhely, tele okos funkciókkal
Rendszerezett forma
Azonnali adat és dokumentum bekerülés, feldolgozhatóság
0-24 órában rendelkezésre áll
Milyen okos funkciói vannak a DokuFree-nek?
A SMARTBooks létrehozott a könyvelő és a könyvelt vállalkozás számára egy érintés- és egyeztetésmentes közös online teret az ügyviteli rendszeren belül úgy, hogy ne kelljen átlépni külön alkalmazásba.
Ügyfeled bizonylatait összekapcsolhatod a számlaképpel és minden hozzá tartozó dokumentummal együtt tárolhatod, így nemcsak számlaképek, hanem szerződések, teljesítésigazolások, bankkivonatok és más egyéb dokumentumok is feltölthetők.
- Automatikus értesítés a feltöltött dokumentumokról
Azonnal értesítést kapsz, ha új dokumentumot tölt fel az ügyfeled a SMARTBooksba, rögtön kezdheted vele a munkát, kiegyensúlyozottabbá válhat a munkaterhelésed A feltöltött dokumentumok bizonylathoz rendelése
A rendszerben már rögzített bizonylatokhoz csatolhatod a feltöltött dokumentumokat, például a NAV rendszeréből érkezett szállító számlákhoz hozzárendelheted a számlaképeket és akár a hozzájuk tartozó teljesítés igazolásokat is- Státusz (állapot) váltásokkal segíti a könyvelés folyamatát
Azonnal láthatod, ha egy bizonylat feldolgozottá válik, ezzel áttekinthető lesz, hogy van-e még feladatod feldolgozatlan bizonylattal, nem maradt-e ki számla a havi könyvelési anyagból
Milyen pluszt ad neked a munkádhoz a SMARTBooks DokuFree?
A könyvelt ügyfeleddel együtt használod a dokumentumtárat, mindkét oldal látja a feltöltött fájlokat. Nincs fizikai mozgás, egymáshoz utazgatás, átadás, papírok mozgatása. Kényelmes neked és az ügyfelednek is!
Azonnal dolgozhatsz a feltöltött számlákkal, dokumentumokkal, kiegyensúlyozottá válik a munkaterhelés, az adatfeldolgozási csúcsok kisimulhatnak, a megterhelő stressz eltűnik.
Az “okosságok” felgyorsítják, áttekinthetőbbé, precízebbé teszik a munkádat.
Ez egy szolgáltatás az ügyfeled felé – új üzleti lehetőségeket nyit – és könnyebben találhatsz olyan ügyfeleket, akik a digitálisan érett könyvelőket keresik.
Földrajzi határok is eltűnnek, kitágul a világ, nemcsak a közeli környezetedben elérhető ügyfeleket tudod kiszolgálni!
0-24 állandóan rendelkezésre áll.