SMARTBooks DokuFree
Újgenerációs online dokumentum- és számlaátadás vállalkozás és könyvelő között, egy rendszeren belül.
Ingyenes közös digitális tér, dokumentum tárolásra és feldolgozásra.
SMARTBooks DokuFree
Újgenerációs online dokumentum- és számlaátadás vállalkozás és könyvelő között, egy rendszeren belül.
Ingyenes közös digitális tér, dokumentum tárolásra és feldolgozásra.
Miért hasznos vállalkozásod számára az ingyenes SMARTBooks DokuFree?
Egy rendszerben dolgozik vállalkozásod és a könyvelőd
Online munkatér a dokumentumok kezelésére
Nemcsak tárhely, okos funkciók is
Rendszerezett forma
Azonnali adat és dokumentum bekerülés, feldolgozhatóság
0-24 órában rendelkezésre áll
Milyen okos funkciói vannak a SMARTBooks DokuFree-nek?
A SMARTBooks létrehozott a vállalkozás és a könyvelő számára egy közös online teret az ügyviteli rendszeren belül úgy, hogy ne kelljen átlépni külön alkalmazásba.
A vállalkozásod számára fontos dokumentumokat tárolhatod: Számlaképek, szerződések, teljesítésigazolások, bérjegyzékek, engedélyek, tanusítványok is biztonságosan tárolhatóak a DokuFree online felületén.
Digitálisan küldheted könyvelődnek a beszkennelt, vagy az emailben kapott számlák számlaképeit, nem kell találkoznotok sem
A rendszer automatikus értesítést küld a könyvelőnek, ha új dokumentumot töltesz fel
A könyvelőd is fel tud tölteni neked fontos kimutatásokat, amiről te is értesítést kapsz.
Milyen pluszt ad a munkádhoz a DokuFree?
Könyvelőddel együtt ugyanazokat a fájlokat látjátok és használjátok. Nincs fizikai mozgás, egymáshoz utazgatás, átadás, papírok mozgatása. Kényelmes Neked és még a könyvelőd sem fog hívogatni a dokumentumokért.
Az “okosságok” felgyorsítják, áttekinthetőbbé, precízebbé teszik a munkát adminisztrációt.
A földrajzi határok is eltűnnek, nemcsak a közvetlen közeledben lévő könyvelőkkel dolgozhatsz.
0-24 órában, állandóan rendelkezésre áll, amikor épp a kezed ügyébe kerülnek a számlák, dokumentumok, már töltheted is fel, nem lesz elmaradás.